Let op.
Ik heb iets fantastisch voor je.
Wat het is? Dit handige ding:
Echt een uitkomst voor iedereen. Kost niet veel.
Kopen?
Waarschijnlijk roep je nu niet acuut ‘yes, hebben!’ Je hebt eerst nog wat ja-maars, zoals:
Ja maar…
- wat is ’t eigenlijk precies,
- hoe werkt ’t dan,
- wat win ik erbij,
- wat kost het,
- wat maakt dit zo’n handig product,
- wat als ik er toch niet blij mee ben,
- waarom zou ik het van jou kopen?
Wist je dat jouw klant dezelfde vragen heeft? Dat begint al met zijn bezoekje op jouw website.
De websitebezoeker oriënteert zich op een bepaald product of dienst. Heeft allerlei vragen in zijn achterhoofd en een handvol twijfels.
Aan jou de schone taak om antwoorden te geven, zodat mitsen en maren smelten als ijsblokjes in de zomerzon.
In de komende blogreeks staan klantvragen centraal. Met tips om ja-maars zodanig te beantwoorden dat het maar-natuurlijks worden:
- In de blogs lees je over tekstvalkuilen, voorbeelden en verbeterpunten, zodat je alert raakt op instinkers.
- Per blog behandel ik één ja-maar (kleine hapjes; je hebt nog meer leesvoer op je bordje liggen waarschijnlijk)
- Dagelijks antwoord van uw tekstschrijver op de vragen die je hieronder stelt
De eerste Ja-maar op het programma: “Ja maar…. wat is het eigenlijk precies wat jij verkoopt?” Heb je alvast iets om over na te denken.
Welke ja-maars hoor jij zoal gedurende de dag?
Deel ze een reactie hieronder, wie weet kom je ze nog tegen in het volgende blog.
Dit is het eerste deel van de korte blogserie ‘Ja maar’, over (soms lastige) klantvragen:
1. Ja maar… waarom zou ik met jou in zee gaan?
2. Ja maar… wat verkoop je eigenlijk precies?
3. Ja maar… hoe werkt het dan?
0 reacties