Copy Compleet

Al je webteksten in één keer af.
Yes

Zelf nieuwe teksten schrijven? Voor je héle site? Je ziet al sterretjes bij het idee

Aan de andere kant: je kunt het ook niet uitstellen. Want zonder goede content heb je geen verhaal en geen zeggingskracht.

Zal ik je websiteteksten schrijven? Dan kom jij op elke pagina perfect voor de dag.

We gaan je lezers precies uitleggen waarom ze bij jou moeten zijn.

Met jouw drive is niks mis. Maar toch komen je webteksten niet van de grond

Niet fijn. Want je weet heel goed dat je website de basis is voor alle marketing. En dat mist nu.

Lekker dan.

Maar ja, je hebt wel wat beters te doen

Webteksten schrijven staat boven aan je actielijst, maar het zakt steeds weer naar de laatste plaats. Schrijven over je eigen aanbod is complex. Wij van WC-eend adviseren WC-eend. Brrrr.

Ja, ergens in Word staat wel een opzetje met wat tekst. Maar opschrijven wat jij wilt zeggen, en dat matchen met wat de lezer wil horen? Voor elke webpagina?

Poeh. Niet te doen.

Ondertussen heb je steeds vaker het gevoel dat je achterop raakt

Jij ontwikkelt je – maar je website blijft achter. Daarom is het hoog tijd dat je online precies vertelt wat jij doet, voor wie en waarom.

Zal ik je daar eens bij helpen?

Écht een talent

Ik dacht dat ik best aardig kon schrijven, maar wat ben ik opgelucht dat ik mijn webteksten heb uitbesteed aan Ida. Zij wist mijn verhaal te transformeren in een kristalheldere tekst die leest als een trein. Ze heeft woorden gegeven aan wie ik ben en wat ik te bieden heb. Tegelijkertijd voelt de lezer dat het voor hem of haar geschreven is. Dat is niet alleen echt knap, dan heb je gewoon écht een talent.

 

Manon van Noort, organisatieadviseur en coach

Copy Compleet. Lekker ál je websiteteksten laten schrijven

Van de Homepage tot de Contactpagina en alles wat daar tussenin zit: ik schrijf het voor je.

Je krijgt professionele teksten voor je hele website, in één batch. Zo verbeter je je site niet hier-en-daar, niet een beetje, niet uitgesmeerd over een jaar, nee: je gaat voor de grondige aanpak.

Elke pagina in dezelfde stijl.
Onderlinge samenhang.
Geen losse eindjes meer.
En alle copy honderd procent afgestemd op jou en je lezer.

 

Dan zet je jezelf pas echt in de spotlights

Want je website is de startbaan én de landingsbaan voor al je activiteiten.

LinkedIn-bericht geschreven? Je verwijst naar de content op je nieuwe site.
Een mailing verzenden? Je stuurt de lezer naar de landingspagina op je nieuwe site.
Netwerkevent op de planning? Je pitcht de naam van je nieuwe site – zonder rode vlekken in je hals.

 

Je websiteschaamte is voorbij

Je bent trots op je online presentatie. Je teksten vertellen precies wat je te bieden hebt en voor wie.

En eindelijk – eindelijk – ben je af van dat beklemmende gevoel dat je content niet matcht met de praktijk.

 

“Dus ik hoef helemaal niks te doen als ik jou inschakel?”

Bijna niks, inderdaad. Natuurlijk heb ik jou wel nodig voor de inhoud. Jij bent de specialist.

Je kent je branche, je opdrachtgevers, je bedrijf. Daarom beginnen we met een uitgebreide briefing, waarin je me alles (nou ja, bijna alles) vertelt over jou, je potentiële klanten en je dienstenaanbod, over de uitdagingen die je tegenkomt en hoe je ze oplost.

Ik buig me vervolgens over de webteksten: de boodschap, opbouw, functie, navigatie, USP’s, de structuur, call-to-actions, aanbod, voordelen, de koppen, metadescriptions en al die andere elementen die nodig zijn voor een goede webtekst.

Ik verwachtte wel iets

Ik had al gehoord dat Tekstbestendig goed is, dus ik verwachtte wel iets. En ja, Ida is top! Ze neemt de tijd voor je, ze vraagt goed door en ze laat je nadenken over alle aspecten van je bedrijf.

Camiel Helming, groenexpert

Copy Compleet werkt zo

De first date

  • We beginnen met een telefonisch kennismaking. Jij vertelt wat je nodig hebt, ik vertel wat ik voor je kan doen en we kijken of het klikt.
  • Gaan we samenwerken? Dan ontvang je binnen vijf werkdagen een overzicht met de afspraken en een voorlopige planning.
  • Als je er een klap op geeft, maken we alles definitief. Dan weet je ook precies wanneer je je webteksten in huis hebt.
i

De tweede afspraak

  • In een telefoongesprek of een Zoomsessie nemen we je onderneming onder de loep: doelgroep, hun problemen en twijfels, jouw aanbod, de USP’s en ook je minpunten.
  • Je krijgt een handig document om je voor te bereiden, zodat je het niet allemaal ter plekke op hoeft te lepelen.
u

Je hoort niks meer van me

Maar ik denk 24/7 aan je: dit is de fase waarin ik onderduik en je teksten schrijf.

Ik doe research naar je doelgroep en je concurrenten. Ik spit je branche door, ik houd je dienstenaanbod tegen het licht om álle voordelen boven tafel te krijgen en ik bedenk de structuur voor je webpagina’s.

Ik onderzoek de problemen van je lezers, hun motivatie om bij jou aan te kloppen (of niet), hun verwachtingen en hun twijfels, en hoe ze het liefst geholpen worden.

Ik zet jou op het podium: waarom ben jij dé partij om mee samen te werken, welke argumenten heb je daarvoor en hoe leg je je klant in de watten?

Verzamelen, schetsen, schrijven, structureren, herstructureren, nog meer schrijven, polijsten en in de was zetten – ik hou pas op als er een pagina staat waar niemand omheen kan.

Je snapt het: in die weken heb ik amper tijd om te eten.

l

En dan is het tijd voor een goed gesprek

  • Eerst krijg je de conceptteksten. Je leest ze door en je noteert je feedback.
  • We bespreken je terugkoppeling in een telefonische afspraak.
  • Daarna mail ik de definitieve teksten, om te verwerken in je site.

Alle teksten ontvang je inclusief metadescriptions, call-to-actions, tekstopmaak, interne links en andere noodzakelijke webtekst-eigenschappen. Zo kun je ze gemakkelijk en efficiënt plaatsen.

En wat heb je dan?

Een uitnodigende Homepage, waardoor je lezer niks anders wil dan doorklikken en verder lezen. Dienstenpagina’s die je lezer zonder dwang sturen naar waar jij ‘m hebben wilt. Een Over-pagina zonder egocentrisch gezwets en een Contactpagina zonder ballast.

En als je all the way gaat: Blogs om je expertise te onderstrepen, uitgeschreven Cases of een Portfolio, en Reviews waar niemand omheen kan.

In alle teksten draait het om duidelijkheid.

  • Je lezers snappen in één keer wat jij te bieden hebt
  • Je lezers voelen zich aangesproken en begrepen
  • Je lezers kennen je, nog voordat ze jou gesproken hebben

Goede webteksten zorgen voor vertrouwen. Ze vergroten de kans dat je lezer doet wat jij wilt. 

Maar dit krijg je ook

Opluchting. Omdat je een monsterklus kunt overdragen.
Vertrouwen. Omdat je een professional inschakelt.
Dansneigingen. Omdat je website staat.

Schuif de meubels maar vast aan de kant.

Voor wie?

Je bent ZZP-er. Of: je werkt bij een kleine non-profit organisatie of ideële stichting.

De allereerste teksten voor de website heb je misschien zelf nog geschreven, maar nu wil je een professionele, grote slag slaan. Want je hebt allang door dat een website veel meer is dan een verzameling tekst met beeldmateriaal en een contactformuliertje.

Opgeblazen gedoe? Daar hou je niet van. De nieuwe teksten moeten voelen als een goed gesprek tussen jou en je lezer. Gewoon, zoals je dat live ook doet.

Het liefst wil je naar je webbouwer gaan met de teksten kant-en-klaar onder je arm. Niks meer aan doen. Klaar is Kees.

Wat is je investering?

De richtprijs is 3995 euro exclusief btw, voor een website met de pagina’s die je altijd nodig hebt: Homepage, drie Dienstenpagina’s, je Over-pagina en Contact.

Heb je maar twee diensten? Of meer dan drie? Wil je ook enkele blogs, een portfolio, een pagina met reviews? Dan ontvang je een maatwerk prijsvoorstel.

Welke pagina’s je ook nodig hebt: met mijn hulp zit jij de komende jaren gebakken.

  • Je kunt zorgeloos de boer op
  • Je straalt uit dat je een professional bent
  • Je verwijst trots naar je website
  • Je hebt teksten waar je op kunt bouwen

Kortom: je legt de rode loper uit voor al je marketing. En weet je wat het mooiste is? Het kost jou maar een paar uur van je tijd om dat voor mekaar te krijgen. 

Van citroen naar ananas

Nu ik met Ida samenwerk, ben ik eindelijk waar ik wil zijn. Haar tekstwerk is kraakhelder, laagdrempelig en meteen raak.
Eerlijk is eerlijk: het tarief was even wennen. Ida is niet de goedkoopste tekstschrijver. Maar wel de beste. Geef haar een citroen – en ze tovert ‘m om in een ananas.

 

Tom Sebastian, Beauty Business Coach

En nu?

Nu gaat er waarschijnlijk van alles door je hoofd. Wel doen, niet doen, wanneer dan. Ik zou zeggen: stel al je vragen aan mij, dan zorg ik voor de antwoorden.

Vul onderstaand formulier in, dan mail ik je voor een belafspraak. Liever direct mailen? Kan ook: ida@tekstbestendig.nl. Of plan direct een belletje in mijn agenda.

Meer weten?

Laten we even bellen

Vul hieronder je gegevens in, dan plannen we een belafspraak.

    Je hoort binnen twee werkdagen van me - en meestal eerder. Tot gauw!